Translate

TRANSLATE

niedziela, 6 maja 2012

Zdjęcia grupowe

Zdjęcia niestety robione przy sztucznym oświetleniu, dlatego niektóre są niewyraźne.

W zasadzie każda z tych lalek czeka na dokończenie - a to na zamocowanie na stałe peruki, a to na buty, a to na ubranie (ew. korekty), na jakieś zabiegi związane z twarzą, niektóre na wszystko, inne na małe doróbki. Brakuje kilku lalek, które są w totalnej rozsypce, jedna nie ma żadnej peruki, więc też się nie załapała, mimo dobrego stanu ogólnego :)




Ups, zapomniałam o dwóch lalkach, które stały na innej półce.



Tu już w komplecie, tylko że zdjęcie strasznie rozmazane :(

A tu mniejszymi grupami.




Poniżej  celuloidowy ZASTHeubach Koppelsdorf 300 16/0Model "Sam" (vel. AM 2015) i największa - Floradora, lub jak kto woli - Florodora. 

Po środku zdjęcia grupowego siedzą jeszcze Heubach Koppelsdorf (Ernst Heubach) 8/0 (ta większa) i Gebruder Knoch 201 18/0 DEP (mniejsza ze zwichrowaną peruką).

5 komentarzy:

  1. Gieniusia-maleństwo kochane jest najśliczniejsza. Duże wrażenie robi na zdjęciu grupowym rudzielec K and R. No i nowy nabytek- kawał chłopa z niego. Śliczne lale, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, spory jest chłopak z niego :) w sumie Gieniusia i K&R są najbardziej bliskie wykończenia. Muszę wszystkie je doprowadzić do porządku i jeszcze raz zrobić zdjęcie całej drużyny :)

      Usuń
    2. co w ogóle mi przypomina, że Gieniusia posiadała jakieś buty, ale zdaje się, że komuś je pożyczyła.... hmmmmmmm....

      Usuń
  2. Cudny zbiorek! Osobiście jestem zauroczona Floradorą - może kiedyś uda mi się taką pannę dorwać ;)
    podobają mi się też maluchy na kompozytowych ciałkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. alez cudny zbior!!!! Nie moge sie napatrzyc!!! Wszystkie mi sie podobaja!!! eh dobrze ze wiekszosc kosztuje fortune bo pewnie bym nie skonczyla z kupowaniem ;)A tak to trzeba uwazac zeby nie zbankrutowac ;)

    OdpowiedzUsuń